tirsdag, mars 27, 2007

Michelle is blogging for the first time!!!

Hello everybody:) Just wanted to say hi. I am now very proud as I found out how to do this all by myself. Leif isn´t even at home and he doesn´t know that I´m doing this. i´m not exactly good with computers so I am incredibly proud of myself right now!!:)
Well...how are you all? I have had a really rough winter and haven´t managed to take contact with any of you but the past few weeks I have started to feel better! And I have great news! (Great for me anyway..) I have started my training to get my drivers liscense. HOOOOOORAAAAYY!!!! I am really proud of that too. I have been putting it off for years, it has seemed like the scariest thing. But now I am driving several times a week and I ENJOY it! Just goes to show that things are rarely as scary as they appear to be.
That will be all for now:) I wish you all a lovely day. It sure is here. The sun is shining from a clearblue sky, the birds are singing and it feels good to be alive. Wish you all the best, ´till next time. M.

4 kommentarer:

irene sa...

Åh så godt å høre fra deg Michelle! Og fint å høre at du føler deg bedre:) Lappen klarer du nok fint, kjenner ingen som er mere fornuftig enn deg, og kjøring handler om å være fornuftig!
Så pene barna dine er forresten;) Vi savner dere veldig!
Håper du får en fantastisk vår!
Glad i deg!
Klem fra Irene

Anonym sa...

Hallaisikken!! :)
Godt å se deg på nettet, Micha! Ville bare opplyse om at Bergen er glad i deg.. Særlig Benedikte og Trygve.
Husker du jeg sa jeg hadde laga en sang til deg? Det ble en typisk oppe-show-låt med allsang refreng, så nå går en god del mennesker i Bergen og nynner på "åå-åå-åå-My-Michelle". Du er veldig bra!!
Her må dere komme på besøk, for her er det fint vær.

Lappen fikser du lett som bare rakkern, vøth! Du er som nevnt over/under fornuftig.. Det er det som trengs.

mvh
Trygve

Heidi og Torkjell sa...

Hei!
Så koselig å lese om dere, og av deg, Michelle her! Veldig glad i deg og dere alle fire er vi! Og vi har så lyst å treffe dere i påska. Så du hører nok fra oss veldig snart... :)

Så bra at du liker å kjøre!! Hehe...tror du blir/er en dyktig sjåfør jeg.

Gud velsigne deg og bevare deg!!

Klem fra Heidi.

rita rata sa...

Syster yster!! Er sá proud of you! Du fár inspirere meg litt nár du kommer, sá kanskje jeg blir litt mer tóff i trynet jeg og. Er sáh bra med mestringsfólelser! Jeg pá min side holder tritt i min nye jobb og galskapen der, -iblant gár det rett 'át skogen', men noen ganger klarer jeg á gjóre mye skummelt pá en gang uten á freake ut og da blir jeg sá glad etterpá!
- Háper á sitte pá med deg snart!
Savner deg masse. Snart er du her!!!
S.